Szkolenia Rad Pedagogicznych

PRZYKŁADOWE TEMATY:

Rozwój zawodowy, organizacja pracy szkoły

  • Ocena pracy nauczycieli
  • Obowiązki nauczycieli
  • Formułowanie wymagań edukacyjnych zgodnie z wymogami prawa oświatowego
  • Projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych
  • Ocenianie ucznia w myśl prawa oświatowego
  • Wykorzystanie elementów oceniania kształtującego w praktyce szkolnej
  • Ocenianie, z którym zawsze jest kłopot, czyli oceniania zachowania uczniów.
  • Budowanie zespołu – warsztaty teambuldingowe dla grona pedagogicznego
  • Elementy tutoringu dla szkół
  • Zarządzanie klasą: jak pracować z klasą, aby stworzyć zgrany zespół?
  • Zarządzanie klasą: jak pracować z klasą, aby stworzyć zgrany zespół? CZ. 2 Budowanie współpracy i konstruktywnej komunikacji w grupie
  • Pierwsza pomoc
  • Bezpieczeństwo w szkole w teorii i praktyce
  • Bezpieczeństwo uczniów w czasie zajęć szkolnych

Wspomaganie rozwoju dziecka, aktywizacja, uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze

  • Uczenie się przez eksperymenty i doświadczenia
  • Umiejętność uczenia się – metoda eksperymentu i doświadczenia
  • Umiejętność uczenia się – metoda projektu
  • Umiejętność uczenia się uczniów w kontekście rozwijania kompetencji kluczowych
  • Trening twórczości – metody rozwijania kreatywności uczniów
  • Pedagogika zabawy w nauczania
  • Od gier dydaktycznych do grywalizacji
  • Gamifikacja i edukacja z wykorzystaniem gier
  • Zabawy od A do Z- warsztat metodyczny
  • Metody aktywizujące w nauczaniu
  • Motywowanie uczniów do nauki i do zmiany zachowania
  • Metody szybkiej nauki. Techniki zapamiętywania i efektywnego notowania
  • Pedagogika przygody – czyli wychodzimy z klasy
  • Uczeń z dysleksją w szkole – wspieranie i pomoc ze strony nauczyciela
  • Strategia pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym/wczesnoszkolnym przejawiającymi trudne zachowania
  • Rozwiązywanie konfliktów – jak przeprowadzić rozmowę w sytuacji konfliktu rówieśniczego
  • Trudne zachowania uczniów – agresja, zachowania buntownicze i prowokacyjne
  • Język Żyrafy, czy język Szakala? Komunikacja empatyczna w społeczności szkolnej.
  • Czy to na pewno agresja? Współczesne teorie psychologii rozwojowej, mające wpływ na rozwój i funkcjonowanie małego dziecka
  • Udzielanie i organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w szkole masowej- kłopot wyzwanie czy powinność?
  • Zasady tworzenia WOPFU i IPET-u
  • Dyscyplina i sposoby dyscyplinujące uczniów w szkole

Samodoskonalenie, pomoce dydaktyczne

  • Formy komunikacji i współpracy z rodzicami
  • Pedagogiczne konteksty komunikacyjne
  • Asertywność w pracy nauczyciela w kontakcie z rodzicami i uczniami
  • Sytuacje wychowawcze w toku nauczania przedmiotowego
  • Umiejętności wychowawcze
  • Dialog motywujący jako narzędzie przydatne w motywowaniu uczniów
  • Nauczyciel animator- czyli jak twórczo angażować uczniów
  • Doradztwo zawodowe od przedszkola do 8 klasy
  • Aktywne słuchanie muzyki – zabawy ruchowe
  • Praca w chmurze- czyli gdzie?
  • Wykorzystanie Internetu w szkole
ZGŁOSZENIE
Opłaty
Kontakt