Szkolenia Rad Pedagogicznych
ZGŁOSZENIE
Opłaty
Kontakt
OFERTA DLA SZKÓŁ
  • Organizacja pracy szkoły, ocenianie
  1. Organizowanie i metody pracy z radą pedagogiczną w aspekcie zdalnego nauczania.
  2. Planowanie i organizacja zdalnego nauczania i uczenia się uczniów.
  3. Ocenianie procesu uczenia się uczniów w czasie pracy zdalnej.
  4. Rok 2020/2021 a zarzadzanie szkołą w praktyce: regulacje prawne i dokumentacja.
  5. Nowoczesna szkoła – działania oparte na: nowoczesnych technologiach, indywidualizacji nauczania, metodzie eksperymentu.
  6. Jak prawidłowo przeprowadzić ewaluację wewnętrzną.
  7. Organizowanie rozwoju zawodowego nauczycieli – awans zawodowy
  8. Odpowiedzialność prawna i dyscyplinarna nauczycieli.
  9. Obowiązki nauczycieli – a nie jest ich mało!
  10. Ocenianie z którym zawsze jest kłopot czyli ocenianie zachowania uczniów.
  11. Wykorzystanie elementów oceniania kształtującego w praktyce szkolnej.
  12. Jak oceniać aby nie popełniać błędów i unikać pułapek oceniania ?
  13. Ocenianie ucznia w myśl prawa oświatowego.
  14. Projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych w szkołach.
  15. Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych uczniów.
  16. Formułowanie wymagań edukacyjnych zgodnie z wymogami prawa oświatowego
  17. Zarządzanie klasą: jak pracować z klasą, aby stworzyć zgrany zespół?
  18. Formy współpracy i komunikacji z rodzicami.
  19. Asertywność w pracy nauczyciela w kontakcie z rodzicami i uczniami.
  20. Sytuacje wychowawcze w toku nauczania przedmiotowego.
  21. Dyscyplina i sposoby dyscyplinujące uczniów w szkole.
  22. Umiejętności wychowawcze.
  23. Pierwsza pomoc przedmedyczna
  24. Planowanie działań w zakresie bezpieczeństwa w szkole w teorii i praktyce
  25. RODO – ochrona danych osobowych w placówce edukacyjnej.
  • Wspomaganie rozwoju dziecka, aktywizacja, uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, wychowanie
  1. Jak uczyć skutecznie czyli rzecz o aktywnych metodach nauczania i uczenia się.
  2. Nowoczesna lekcja w wykonaniu nauczyciela i obserwacji dyrektora.
  3. Metody aktywizujące w nauczaniu – rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów.
  4. Uczenie się przez eksperymenty i doświadczenia
  5. Umiejętność uczenia się – metoda eksperymentu i doświadczenia
  6. Umiejętność uczenia się – metoda projektu
  7. Umiejętność uczenia się uczniów w kontekście rozwijania kompetencji kluczowych.
  8. Trening twórczości – metody rozwijania kreatywności uczniów.
  9. Pedagogika zabawy w nauczaniu.
  10. Od gier dydaktycznych do grywalizacji.
  11. Gamifikacja i edukacja z wykorzystaniem gier.
  12. Zabawy od A do Z- warsztat metodyczny.
  13. Pedagogika przygody – czyli wychodzimy z klasy.
  14. Aktywne słuchanie muzyki – zabawy ruchowe.
  15. Motywowanie uczniów do nauki i do zmiany zachowania.
  16. Nauczyciel animator- czyli jak twórczo angażować uczniów.
  17. Metody szybkiej nauki. Techniki zapamiętywania i efektywnego notowania.
  18. Udzielanie i organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
  19. Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w szkole masowej- kłopot wyzwanie czy powinność?
  20. Rola i obowiązki nauczyciela wspomagającego.
  21. Zasady tworzenia WOPFU i IPET-u
  22. Uczeń z dysleksją w szkole – wspieranie i pomoc ze strony nauczyciela.
  23. Strategia pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym przejawiającymi trudne zachowania.
  24. Rozwiązywanie konfliktów – jak przeprowadzić rozmowę w sytuacji konfliktu rówieśniczego.
  25. Trudne zachowania uczniów – agresja, zachowania buntownicze i prowokacyjne.
  26. Język Żyrafy, czy język Szakala? Komunikacja empatyczna w społeczności szkolnej.
  27. Czy to na pewno agresja? Współczesne teorie psychologii rozwojowej, mające wpływ na rozwój i funkcjonowanie małego dziecka.
  • Samodoskonalenie, pomoce dydaktyczne, podnoszenie kwalifikacji
  1. Uczeń – młody obywatel – wychowanie do wartości, kształcenie postaw i respektowanie norm społecznych.
  2. Dialog motywujący jako narzędzie przydatne w motywowaniu uczniów.
  3. Doradztwo zawodowe od przedszkola do 8 klasy.
  4. Praca w chmurze- czyli gdzie?
  5. Wykorzystanie Internetu w szkole – nowe technologie.
  1. Tablica, tablet czy zeszyt, czyli o rozwijaniu kompetencji cyfrowych i nowych technologiach w szkole.
  2. Programowanie dla najmłodszych , czyli o myśleniu komputacyjnym w edukacji małego dziecka (klasy I-III)
  3. Dydaktyka medialna – wykorzystanie TIK w pracy nauczyciela.
  4. Profilaktyka uzależnień w szkołach i placówkach oświatowych.
  5. Cyberzagrożenia.
  6. Gry komputerowe a rozwój dziecka: szanse i zagrożenia.
OFERTA DLA PRZEDSZKOLI
  • Organizacja pracy przedszkola
  1. Organizowanie i metody pracy z radą pedagogiczną w aspekcie zdalnego nauczania.
  2. Planowanie i organizacja zdalnego nauczania dzieci.
  3. Rok 2020/2021 a zarządzanie przedszkolem w praktyce: regulacje prawne i dokumentacja.
  4. Koncepcja pracy przedszkola, plan, monitorowanie, ewaluacja.
  5. Dokumentacja pracy nauczyciela przedszkola. Kompetencje efektywnego nauczyciela i ewaluacja pracy własnej.
  6. Wdrażanie podstawy programowej wychowania przedszkolnego, dokumentowanie pracy nauczyciela.
  7. Ewaluacja wewnętrzna i praca zespołów nauczycieli.
  8. Ewaluacja zewnętrzna.
  9. Projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych w przedszkolu.
  10. Efektywna praca zespołowa w przedszkolu.
  11. Działania interwencyjne w przedszkolu
  12. Pierwsza pomoc przedmedyczna.
  13. Planowanie działań w zakresie bezpieczeństwa w przedszkolu w teorii i praktyce.
  14. RODO – ochrona danych osobowych w placówce edukacyjnej.
  • Wspomaganie rozwoju dziecka, aktywizacja, wychowanie
  1. Udzielanie i organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu.
  2. Rola i obowiązki nauczyciela wspomagającego.
  3. Strategia pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym przejawiającymi trudne zachowania.
  4. Wychowanie patriotyczne w przedszkolu – wychowanie do wartości, kształcenie postaw i respektowanie norm społecznych.
  5. Rozwijanie kompetencji kluczowych dzieci w wieku przedszkolnym.
  6. Rozwijanie talentów, umiejętności matematycznych w przedszkolu – praca warsztatowa dla nauczycieli przedszkola.
  7. Metody aktywizujące w przedszkolu.
  8. Pedagogika zabawy.
  9. Gamifikacja i edukacja z wykorzystaniem gier.
  10. Zabawy od A do Z- warsztat metodyczny.
  11. Pedagogika przygody – czyli wychodzimy z przedszkola.
  12. Biblioterapia w edukacji przedszkolnej. Jak efektywniej wspierać rozwój wychowanków.
  13. Ćwiczenia i zabawy dramowe w przedszkolu.
  14. Aktywne słuchanie muzyki – zabawy ruchowe.
  15. Wesołe zabawy z muzyką poważną.
  16. Gimnastyka buzi i języka – zabawy logorytmiczne dla najmłodszych.
  17. Indywidualizacja procesu wychowania oraz edukacji w przedszkolu.
  18. Integracja sensoryczna w przedszkolu – sensodydaktyka.
  19. Arteterapia w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
  20. Rozwiązywanie konfliktów – jak przeprowadzić rozmowę w sytuacji konfliktu rówieśniczego.
  21. Trudne zachowania dzieci – agresja i zachowania buntownicze.
  22. Język Żyrafy, czy język Szakala? Komunikacja empatyczna w społeczności szkolnej.
  23. Czy to na pewno agresja? Współczesne teorie psychologii rozwojowej, mające wpływ na rozwój i funkcjonowanie małego dziecka.
  • Samodoskonalenie, pomoce dydaktyczne,
  1. Formy współpracy i komunikacji z rodzicami.
  2. Pedagogiczne konteksty komunikacyjne.
  3. Asertywność w pracy nauczyciela w kontakcie z rodzicami i dziećmi.
  4. Praca w chmurze- czyli gdzie?
  5. Wykorzystanie Internetu w przedszkolu – nowe technologie.
  6. Nowoczesne technologie w przedszkolu czyli jak wspomagać rozwój dziecka w oparciu o interaktywną podłogę skyfly.
  7. Tablica, tablet czy zeszyt, czyli o rozwijaniu kompetencji cyfrowych i nowych technologiach w przedszkolu.
  8. Programowanie dla najmłodszych , czyli o myśleniu komputacyjnym w edukacji małego dziecka.
  9. Dydaktyka medialna – wykorzystanie TIK w pracy nauczyciela.
  10. Gry komputerowe a rozwój dziecka: szanse i zagrożenia.
  11. Cyberzagrożenia.