Zasady tworzenia WOPFU I IPET-u.
Zgłoszenie
Opłaty
Kontakt
0
Ilość wolnych miejsc

CEL OGÓLNY SZKOLENIA

Uwaga: Podczas szkolenia omówione zostaną aktualne podstawy prawne kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, sposoby diagnozy. Uczestnicy w sposób warsztatowy zapoznają się z zasadami tworzenia wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczniów oraz indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych. Omówione zostaną potrzeby rozwojowe i edukacyjne uczniów, bariery, zagrożenia . Uczestnik dowie się dla kogo tworzymy IPET. Do czego służy i jak dobrze i funkcjonalnie tworzyć wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania uczniów. Jak i w jakich terminach dokonywać ewaluacji IPET-u

TREŚCI SZKOLENIA

Uczestnik szkolenia:

  • zna podstawy prawne kształcenia niepełnosprawnych,
  • zna możliwości uczniów z różnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej,
  • zna skuteczne metody diagnozy potencjału,
  • wie jaka dokumentacje prowadzić dla uczniów objętych kształceniem specjalnym,
  • wie kiedy i przy czyjej pomocy tworzyć diagnozę i IPET,
  • zna potrzeby rozwojowe i edukacyjne uczniów,
  • właściwie stosuje terminologię opisującą funkcjonowanie uczniów