Organizacja pracy przedszkola, budowanie zespołu, obowiązki nauczycieli

Co nowego mogę zrobić, czyli – projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych

Formułowanie wymagań edukacyjnych zgodnie z wymogami prawa oświatowego

Formy komunikacji i współpracy z rodzicami – rodzic partnerem przedszkola

Pierwsza pomoc przedmedyczna

Specjalne potrzeby edukacyjne, emocje, wychowanie

Udzielanie i organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Jak kierować rozwojem emocjonalnym dziecka w wieku przedszkolnym
Jak pracować z dziećmi z zaburzeniami zachowania
Metodyka w autyzmie
Dysleksja- od diagnozy do terapii
Zasady tworzenia WOPFU i IPET-u
Pedagogika specjalna w tym rozwijanie zdolności koncentracji uwagi dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Rola nauczyciela wspomagającego i jego zadania w procesie edukacyjnym
Efektywna edukacja włączająca dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

TIK, kompetencje kluczowe w przedszkolu

Jak rozwijać kompetencje matematyczne, społeczne i inne za pomocą nóg, rąk i nie tylko- wychowanie przedszkolne
Umiejętność uczenia się dzieci w kontekście rozwijania kompetencji kluczowych
Dywan interaktywny w pracy nauczyciela
Praktyczne wykorzystanie tablic interaktywnych w edukacji
Technologie cyfrowe w edukacji małego dziecka

Nauka przez zabawę

Aktywne słuchanie muzyki – zabawy ruchowe
Bajkoterapia dla najmłodszych wspomagająca rola baśni i bajek w życiu dziecka
Pedagogika zabawy
Zabawy od A do Z- warsztat metodyczny
Edukacja regionalna i wychowanie do wartości