Dokładne terminy szkoleń podane zostaną pod koniec sierpnia 2018 r.
MIEJSCA REALIZACJI SZKOLENIA:
PROGRAM SZKOLENIA
CEL SZKOLENIA
Uczestnik szkolenia:
1. pozna wymogi prawne dotyczące organizacji pomocy psychologiczno – pedagogicznej i dokona refleksji na temat pomocy pp udzielanej w jego przedszkolu, szkole i placówce |
2. pozna modele pracy z uczniami z różnymi potrzebami i trudnościami |
3. dokona analizy IPET i WOPFU we własnej szkole/ przedszkolu/placówce i zaproponuje potrzebne modyfikacje w celu podnoszenia jakości udzielanej pomocy pp |
4. doskonali umiejętności planowania pracy w zróżnicowanym zespole klasowym |
BLOKI TEMATYCZNE
1. teoretyczne podstawy udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej ze szczególnym uwzględnieniem zmian od 1 września 2017 roku. |
2. modele organizacji pomocy psychologiczno – pedagogicznej |
3. dokumentacja towarzysząca poszczególnym modelom udzielania pp | 4. organizacja poszczególnych modeli w przedszkolu, szkole i placówce |
5. indywidualizacja pracy w różnorodnym zespole z uwzględnieniem nowej podstawy programowe z 14 lutego 2017 roku |