CEL OGÓLNY SZKOLENIA
Uwaga: Z ocenianiem zachowania uczniów wiecznie jest problem, tym bardziej, że wiele rozwiązań musi być wypracowanych
w szkole. Jak to zrobić aby oceniać sprawiedliwie, we wszystkich kategoriach określonych rozporządzeniem, zgodnie z prawem
i szkolnymi ustaleniami wynikającymi ze statutu?
Powyższe szkolenie rozwiąże wszystkie dylematy, gdyż podczas szkolenia uczestnik pozna podstawę prawną oceniania zachowania, obowiązki nauczycieli i wychowawców związane z ocenianiem zachowania, warunki , sposób i kryteria oceniania, sposób ustalania ocen klasyfikacyjnych zachowania, postępowanie w przypadku ustalenia rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania niezgodnie z przepisami prawa oświatowego wpływ oceny zachowania na promowane i ukończenie szkoły z wyróżnieniem. Podczas szkolenia pojawią się propozycje konkretnych rozwiązań w praktyce szkolnej oraz propozycje zapisów w statucie szkoły.
TREŚCI SZKOLENIA
Uczestnik szkolenia:
- zna podstawę prawną oceniania zachowania oraz przepisy regulujące ocenianie zachowania w szkole,
- potrafi zastosować w/w przepisy prawa oświatowego w praktyce szkolnej,
- potrafi wypracować wymaganą dokumentację dotyczącą oceniania zachowania,
- ma świadomość celów oceniania.