0
Ilość wolnych miejsc
- Standardy ochrony małoletnich w praktyce. Procedury interwencji do przyjętych standardów w przedszkolu, szkole lub placówce
- Gry i zabawy grupowe
- Gimnastyka ogólnorozwojowa
- Obwody stacyjne
- Tańce i układy choreograficzne na festyny/pikniki i inne imprezy szkolno-przedszkolne
- Na folkową nutę – układy choreograficzne z elementami tańców folklorystycznych
- Tańce i układy choreograficzne o tematyce zimowej – jasełka
- Podstawy robotyki i programowania w przedszkolu
- Integracja sensoryczna w nauczaniu przedszkolnym
- Kształtowanie postaw patriotycznych w przedszkolu
- Zasady organizacji wycieczek szkolnych w przedszkolu
- Pierwsza pomoc przedmedyczna
- Psychologiczne aspekty pracy z uczniem z doświadczeniem uchodźctwa i traumy wojennej
- Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w myśl przepisów prawa oświatowego
- Komunikacja i asertywność – kontakty z rodzicami
- Dyscyplina w grupie przedszkolnej
- Zmiany w prawie oświatowym – awans zawodowy nauczyciela, ocena pracy,odpowiedzialność dyscyplinarna
- Odpowiedzialność cywilna, prawna, dyscyplinarna nauczycieli
- Jak praktycznie realizować podstawę programową w przedszkolu?
- Co nowego mogę zrobić, czyli – projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych
- Jak rozwijać kompetencje matematyczne, społeczne i inne za pomocą nóg, rąk i nie tylko?
- Eksperymentuję, doświadczam, badam (kompetencje zawodowe przyszłości rodzą się w przedszkolu)
- Storytelling w edukacji
- Gry i grywalizacja w rozwijaniu kreatywności dziecka
- Umiejętność uczenia się dzieci w kontekście rozwijania kompetencji kluczowych
- Gry i zabawy integracyjne w przedszkolu – grywalizacja
- Aktywne słuchanie muzyki – zabawy ruchowe
- Bajkoterapia dla najmłodszych wspomagająca rola baśni i bajek w życiu dziecka
- Udzielanie i organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Ocena efektywności działań podejmowanych w ramach pomocy pp
- Pedagogika specjalna, w tym rozwijanie zdolności koncentracji uwagi dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Rola nauczyciela wspomagającego i jego zadania w procesie edukacyjnym
- Jak kierować rozwojem emocjonalnym dziecka w wieku przedszkolnym?
- Jak nauczyć dzieci radzić sobie z negatywnymi emocjami?
- Dysleksja- od diagnozy do terapii
- Praca z dziećmi z autyzmem i zespołem Aspergera
- Zasady tworzenia IPET-u
- Edukacja włączająca – szanse i wyzwania
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
- Biblioterapia i bajkoterapia w sytuacjach kryzysowych
- Wychowanie do wartości przez kształtowanie postaw obywatelskich i patriotycznych w przedszkolu
- Wychowanie dla regionu
- Pedagogika zabawy
- Zabawy od A do Z- warsztat metodyczny
- Pedagogiczne konteksty komunikacyjne
- Edukacja regionalna
- Umiejętności wychowawcze w pracy z dzieckiem
- Pierwsza pomoc przedmedyczna
- Bezpieczeństwo w teorii i praktyce
- Cyfrowe narzędzia dydaktyczne współczesnego nauczyciela w edukacji małego dziecka
- Dywan interaktywny w pracy nauczyciela
- Praktyczne wykorzystanie monitora i tablicy interaktywnej w przedszkolu
- Korzystanie z nowoczesnych technologii informacyjnych w przedszkolu
- Podstawy robotyki i programowania w przedszkolu
- Cyberzagrożenia – wprowadzenie dla nauczycieli i rodziców
- Ocena pracy i awans zawodowy po zmianach w prawie oświatowym
- Odpowiedzialność prawna nauczycieli i przestrzeganie praw ucznia
- Obowiązki nauczyciela. Odpowiedzialność prawna i dyscyplinarna
- Obowiązki nauczycieli – a nie jest ich mało!
- Awans zawodowy
- Mentor – jego rola i zadania w nowym awansie zawodowym