Zgłoszenie
Opłaty
Kontakt
0
Ilość wolnych miejsc
Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności
  1. Co nowego mogę zrobić, czyli – projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych

  2. Formułowanie wymagań edukacyjnych zgodnie z wymogami prawa oświatowego oraz dostosowanie ich do indywidualnych potrzeb psychofizycznych uczniów

  3. Uczeń – aktywny uczestnik procesu uczenia się

  4. Umiejętność uczenia się – metoda eksperymentu i doświadczenia

  5. Umiejętność uczenia się – metoda projektu

  6. Wyzwania XXI czyli jak planować i realizować proces edukacyjny aby kształcić u uczniów kompetencje kluczowe

  7. Zabawy od A do Z- warsztat metodyczny

  8. Pedagogika przygody – czyli wychodzimy z klasy

  9. Zasady nauki gry w szachy

Zapewnienie wysokiej jakości kształcenia oraz wsparcia psychologiczno – pedagogicznego z uwzględnieniem zróżnicowania potrzeb rozwojowych i edukacyjnych
  1. Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych uczniów

  2. Udzielanie i organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej

  3. Efektywna edukacja włączająca dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

  4. Pedagogika specjalna w tym rozwijanie zdolności koncentracji uwagi dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

  5. Rola nauczyciela wspomagającego i jego zadania w procesie edukacyjnym

  6. Zasady tworzenia WOPFU i IPET-u

  7. Metodyka w autyzmie

  8. Uczeń z dysleksją w szkole – wspieranie i pomoc ze strony nauczyciela

  9. Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w szkole masowej

  10. Jak nauczyć dzieci radzić sobie z negatywnymi emocjami

  11. Jak pracować z dziećmi z zaburzeniami zachowania

  12. Język Żyrafy, czy język Szakala? Komunikacja empatyczna w społeczności szkolnej

Wykorzystanie w procesach edukacyjnych narzędzi i zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia na odległość. Bezpieczne i efektywne korzystanie z technologii cyfrowych
  1. Edukacja zdalna: organizacja zajęć, narzędzia, zasoby i treści, lekcje online

  2. G Suite – narzędzie w pracy nauczyciela

  3. MICROSOFT OFFICE 365 TEAMS – zdalne nauczanie

  4. Praca w chmurze- czyli gdzie?

  5. Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS Excel

  6. Praktyczne wykorzystanie tablic interaktywnych w edukacji

  7. Tablica, Tablet czy zeszyt, czyli o rozwijaniu kompetencji cyfrowych i nowych technologiach w szkole

  8. Tablice interaktywne w procesie dydaktycznym z uwzględnieniem kompetencji kluczowych

  9. Dywan interaktywny w pracy nauczyciela

  10. Cyberzagrożenia

Działania wychowawcze. Wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych
  1. Dyscyplina i sposoby dyscyplinujące uczniów w szkole

  2. Kształtowanie kompetencji miękkich wśród uczniów

  3. Motywowanie uczniów do nauki i zmiany zachowania

  4. Narkotyki i dopalacze w szkole-sposoby skutecznego przeciwdziałania zjawiskom

  5. Trudne zachowania uczniów – agresja, zachowania buntownicze i prowokacyjne

  6. Umiejętności wychowawcze

  7. Wychowanie do wartości i edukacja regionalna

Organizacja pracy szkoły, awans zawodowy, ocenianie
  1. Asertywność w pracy nauczyciela w kontakcie z rodzicami i uczniami

  2. Formy komunikacji i współpracy z rodzicami

  3. Obowiązki i odpowiedzialność dyscyplinarna nauczycieli

  4. Ocenianie motywujące w pracy zdalnej

  5. Ocenianie procesu uczenia się uczniów w czasie pracy zdalnej

  6. Ocenianie ucznia w myśl prawa oświatowego

  7. Ocenianie, z którym zawsze jest kłopot, czyli oceniania zachowania uczniów

  8. Przygotowanie szkoły do ewaluacji zewnętrznej

  9. Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/ przedszkola, placówki/ w praktyce

  10. Wdrażanie podstawy programowej w szkole podstawowej w kontekście wymagań wobec szkół i placówek

  11. Wykorzystanie elementów oceniania kształtującego w praktyce szkolnej

  12. Wykorzystanie wyników egzaminu do podnoszenia efektywności kształcenia

  13. Pierwsza pomoc przedmedyczna

  14. Bezpieczeństwo w szkole w teorii i praktyce