0
Ilość wolnych miejsc

-
Co nowego mogę zrobić, czyli – projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych
-
Formułowanie wymagań edukacyjnych zgodnie z wymogami prawa oświatowego oraz dostosowanie ich do indywidualnych potrzeb psychofizycznych uczniów
-
Uczeń – aktywny uczestnik procesu uczenia się
-
Umiejętność uczenia się – metoda eksperymentu i doświadczenia
-
Umiejętność uczenia się – metoda projektu
-
Wyzwania XXI czyli jak planować i realizować proces edukacyjny aby kształcić u uczniów kompetencje kluczowe
-
Zabawy od A do Z- warsztat metodyczny
-
Pedagogika przygody – czyli wychodzimy z klasy
-
Zasady nauki gry w szachy

-
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych uczniów
-
Udzielanie i organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
-
Efektywna edukacja włączająca dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
-
Pedagogika specjalna w tym rozwijanie zdolności koncentracji uwagi dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
-
Rola nauczyciela wspomagającego i jego zadania w procesie edukacyjnym
-
Zasady tworzenia WOPFU i IPET-u
-
Metodyka w autyzmie
-
Uczeń z dysleksją w szkole – wspieranie i pomoc ze strony nauczyciela
-
Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w szkole masowej
-
Jak nauczyć dzieci radzić sobie z negatywnymi emocjami
-
Jak pracować z dziećmi z zaburzeniami zachowania
-
Język Żyrafy, czy język Szakala? Komunikacja empatyczna w społeczności szkolnej

-
Edukacja zdalna: organizacja zajęć, narzędzia, zasoby i treści, lekcje online
-
G Suite – narzędzie w pracy nauczyciela
-
MICROSOFT OFFICE 365 TEAMS – zdalne nauczanie
-
Praca w chmurze- czyli gdzie?
-
Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS Excel
-
Praktyczne wykorzystanie tablic interaktywnych w edukacji
-
Tablica, Tablet czy zeszyt, czyli o rozwijaniu kompetencji cyfrowych i nowych technologiach w szkole
-
Tablice interaktywne w procesie dydaktycznym z uwzględnieniem kompetencji kluczowych
-
Dywan interaktywny w pracy nauczyciela
-
Cyberzagrożenia

-
Dyscyplina i sposoby dyscyplinujące uczniów w szkole
-
Kształtowanie kompetencji miękkich wśród uczniów
-
Motywowanie uczniów do nauki i zmiany zachowania
-
Narkotyki i dopalacze w szkole-sposoby skutecznego przeciwdziałania zjawiskom
-
Trudne zachowania uczniów – agresja, zachowania buntownicze i prowokacyjne
-
Umiejętności wychowawcze
-
Wychowanie do wartości i edukacja regionalna

-
Asertywność w pracy nauczyciela w kontakcie z rodzicami i uczniami
-
Formy komunikacji i współpracy z rodzicami
-
Obowiązki i odpowiedzialność dyscyplinarna nauczycieli
-
Ocenianie motywujące w pracy zdalnej
-
Ocenianie procesu uczenia się uczniów w czasie pracy zdalnej
-
Ocenianie ucznia w myśl prawa oświatowego
-
Ocenianie, z którym zawsze jest kłopot, czyli oceniania zachowania uczniów
-
Przygotowanie szkoły do ewaluacji zewnętrznej
-
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektora szkoły/ przedszkola, placówki/ w praktyce
-
Wdrażanie podstawy programowej w szkole podstawowej w kontekście wymagań wobec szkół i placówek
-
Wykorzystanie elementów oceniania kształtującego w praktyce szkolnej
-
Wykorzystanie wyników egzaminu do podnoszenia efektywności kształcenia
-
Pierwsza pomoc przedmedyczna
-
Bezpieczeństwo w szkole w teorii i praktyce