0
Ilość wolnych miejsc

-
Zmiany w prawie oświatowym – awans zawodowy nauczyciela, ocena pracy, odpowiedzialność dyscyplinarna
-
Ocenianie wspierające rozwój ucznia – ocenianie kształtujące
-
Pierwsza pomoc
-
Wyzwania XXI wieku, czyli jak planować i realizować proces edukacyjny aby kształcić u uczniów kompetencje kluczowe
-
Co nowego mogę zrobić, czyli – projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych
-
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w sytuacjach trudnych (żałoba, strata, depresja, próba samobójcza, choroba przewlekła)
-
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w myśl przepisów prawa oświatowego
-
Psychologiczne aspekty pracy z uczniem z doświadczeniem uchodźctwa i traumy wojennej
-
Formułowanie wymagań edukacyjnych zgodnie z wymogami prawa oświatowego
-
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych uczniów

-
Prawda, dobro i piękno budowanie systemu wartości
-
Wychowanie do wartości i kształtowanie postaw obywatelskich i patriotycznych
-
Rola wartości w wychowaniu i nauczaniu
-
Zapobieganie uzależnieniom i zachowaniom ryzykownym wśród uczniów

-
Ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w placówce oświatowej
-
Wsparcie uczniów w sytuacji kryzysowej – wykorzystanie dostępnych narzędzi i metod
-
Wychowanie do życia w rodzinie – różne modele rodziny
-
Wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny – wdrażanie i przykłady realizacji
-
Przeciwdziałanie agresji i przemocy w szkole lub placówce oświatowej
-
Zaburzenia emocjonalne u dzieci i młodzieży – perspektywa szkolna
-
Biblioterapia i bajkoterapia w sytuacjach kryzysowych
-
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w sytuacjach trudnych (żałoba, strata, depresja, próba samobójcza, choroba przewlekła)

-
Jak prawidłowo wdrożyć realizację kanonu edukacji klasycznej, edukacji patriotycznej, obywatelskiej i kulturowej
-
Jak praktycznie realizować podstawę programową w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej

-
Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym – metody, dydaktyka, integracja w środowisku międzykulturowym
-
Ocenianie, klasyfikowanie i promowanie uczniów z Ukrainy
-
Integracja klasy w edukacji uczniów z doświadczeniem migracyjnym
-
Oswajanie polszczyzny w pracy z dziećmi ukraińskimi
-
Psychologiczne aspekty pracy z uczniem z doświadczeniem uchodźctwa i traumy wojennej

-
Kształcenie u uczniów kompetencji kluczowych
-
Rozwijanie kompetencji matematycznych u dzieci (różne etapy kształcenia)
-
Projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych
-
Praca w chmurze- czyli gdzie?
-
Praktyczne wykorzystanie aplikacji MS Excel
-
Praktyczne wykorzystanie tablic interaktywnych w edukacji
-
Tablica, Tablet czy zeszyt, czyli o rozwijaniu kompetencji cyfrowych i nowych technologiach w szkole
-
Tablice interaktywne w procesie dydaktycznym z uwzględnieniem kompetencji kluczowych
-
Dywan interaktywny w pracy nauczyciela
-
Cyberzagrożenia

-
Warsztat fotografa – przygotowanie wystawy fotograficznej z uczniami
-
Podstawy robotyki i programowania w szkole

-
Współczesne metody nauczania – praktyczne zastosowanie
-
Emisja głosu dla nauczycieli
-
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia
-
Efektywna współpraca z rodzicami – budowanie partnerskich relacji
-
Innowacje w szkole
-
Komunikacja z rodzicami w pracy nauczyciela
-
Ocenianie wspierające rozwój ucznia – ocenianie kształtujące
-
Pierwsza pomoc
-
Edukacja włączająca – szanse i wyzwania
-
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
-
Zmiany w prawie oświatowym – awans zawodowy nauczyciela, ocena pracy, odpowiedzialność dyscyplinarna
-
Formułowanie wymagań edukacyjnych zgodnie z wymogami prawa oświatowego
-
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych uczniów
-
Ocenianie uczniów w myśl prawa oświatowego
-
Wykorzystanie elementów oceniania kształtującego w praktyce szkolnej
-
Ocenianie, z którym zawsze jest kłopot, czyli ocenianie zachowania uczniów
-
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w myśl przepisów prawa oświatowego
-
Bezpieczeństwo w szkole w teorii i praktyce