0
Ilość wolnych miejsc

CEL OGÓLNY SZKOLENIA
Uwaga: Podczas szkolenia oprócz poznania krótkiej informacji teoretycznej zostaną przeprowadzone warsztaty dla uczestników szkolenia , których celem będzie poznanie na sobie problemów komunikacyjnych dziecka z afazją.
Ponadto zostaną przeprowadzone przykładowe zajęcia i prezentacja scenariuszy zajęć dla klas I-II ,IV-VIII . Zaprezentowana zostanie gra dydaktyczna z wykorzystaniem nośnika elektronicznego przez uczniów.
TREŚCI SZKOLENIA
Uczestnik szkolenia:
- zna problematykę afazji -jej typologie z charakterystyką objawów lingwistycznych i symptomatologicznych,
- potrafi rozpoznać problemy z odbiorem i nadawaniem mowy u dziecka afatycznego,
- wie na czym polega problem w funkcjonowaniu dziecka z afazją w szkole i w domu,
- zna strategie zalecane w nauczaniu,
- potrafi określić wymagania edukacyjne i uwzględnić je formułując IPET,
- zna pomoce , techniki i gry dydaktyczne niezbędne do pracy z uczniem afatycznym uwzględniające poziom funkcjonowania struktur mózgowych.