Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w szkole masowej – kłopot, wyzwanie czy powinność?
Zgłoszenie
Opłaty
Kontakt
0
Ilość wolnych miejsc

CEL OGÓLNY SZKOLENIA

Uwaga: Podczas szkolenia omówione zostaną aktualne podstawy prawne kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, sposoby diagnozy. Uczestnicy w sposób warsztatowy zapoznają się z zasadami tworzenia wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania uczniów oraz indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych.

TREŚCI SZKOLENIA

Uczestnik szkolenia:

  • zna podstawy prawne kształcenia niepełnosprawnych,
  • zna możliwości uczniów z różnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej,
  • zna skuteczne metody diagnozy potencjału,
  • wie jaka dokumentacje prowadzić dla uczniów objętych kształceniem specjalnym,
  • wie kiedy i przy czyjej pomocy tworzyć diagnozę i IPET,